V-Day Planning – Take 2

Written on February 12, 2009 at 11:26 am
Filed under: Clay with tags: ,

So… New plans are slightly formalized. We’ve defaulted back on the very normal (and slightly overdone – by us) a dinner and a movie. I’m, of course, picking the restaurant this time since last time he picked a place with taxidermy all over the walls and antler chandeliers. So not my cup of tea. That being said, I’ve decided on a small Chinese cafe (… that sounds a bit like an oxymoron or a paradox if I think about it too much). I liked my original plans so much better… -sigh- Oh well! I’m getting out of the house for the day (yay) so I am effectively avoiding the family (yay!) for the day. So excited. I’m baking cupcakes tomorrow night… I just need to get less lazy and actually sift things together and turn on the mixer. And making icing or frosting should probably go on the to-do list as well.

Oh, and remember when I mentioned that health conference thing that I tried to register for and never got a reply back? I got one last night and I’m registered for it, so I’m quite pleased. Not so pleased over leaving school at around 7:30pm tonight or anything but hopefully I’ll get some reading done on the bus. And, you know, not fail my English lit midterm tomorrow afternoon. Always a good thing, right?

So questions, questions!
1. What are your plans for Valentine’s Day?
2. What colour frosting do you think would look great on chocolate cupcakes?
3. Have you ever used Google Earth before?

10 Responses to “V-Day Planning – Take 2”

  1. Kimm says:

    You get to spend time with Clay thats what matters :p

    Just got practice and might do a family dinner (a late bday dinner)
    chocolate LOL
    Yup, I wonder when they are gonna update the images? In google earth its showing a empty lot behind my old house and it hasnt been empty now for 3 or 4 years

  2. Kelsey says:

    Aw yay, cupcakes!

    1. Valentine’s day is being spent teaching teens how to make fires. Sigh. I’m celebrating V-day with the boy a few days after v-day with a sleepover and fort making =)

    2. Ummm.. chocolate? Red? White? All colours look good on chocolate cupcakes.

    3. Mmhmm.

  3. Heather says:

    Hmmm! I want a cupcake! I hope you have a beautiful Valentine’s Day.

    1. What are your plans for Valentine’s Day?
    I’ll be at a writer’s conference in San Diego – so meeting with fellow crazies, agents, and my editor. I think I’m going to dinner with my momma and sister though.
    2. What colour frosting do you think would look great on chocolate cupcakes?
    Red! Pink! Silver! Anything really.

    3. Have you ever used Google Earth before?
    No… I don’t think I have.

  4. Shola says:

    1. What are your plans for Valentine’s Day?
    Nothing, just a normal day for me. I think there should be singles awareness day. huhaha.
    2. What colour frosting do you think would look great on chocolate cupcakes?
    Bright frosting would look good on dark cake so like yellows, bright blues, and reds, hmmm. *mouth waters*
    3. Have you ever used Google Earth before?
    Yeah I have, I found my house. 😀 I hate it though. Feels like an invation of privacy. ha.

  5. Caity says:

    I think the plans sound good. I agree, as long as you’re with the person you love, it doesn’t really matter what you do right?

    1. What are your plans for Valentine’s Day?
    I’m making a scavenger hunt for Josh and then we are going out to an early dinner.

    2. What colour frosting do you think would look great on chocolate cupcakes?
    Light blue! Like, aqua!!

    3. Have you ever used Google Earth before?
    Many times!

  6. Andrea says:

    For Valentines Day, I think the hubby and I are going to get some chinese food and spend time at home-maybe rent a movie or two? We’re boring! haha.

    For the cupcakes, I love bright frostings! The dark and light look soo cool together!

    And google earth? ALL THE TIME..lol. It’s horrible though, because it’s scary to me that people can see your house THAT close up! Luckily, my address is crazy and they don’t send you to the right house when you type it in..lol

  7. Dane says:

    1. Work, maybe dinner afterwards with a friend and her family. Other than that, nada.
    2. If it’s for Valentine’s, I’d go with white and pink. Maybe red? All V-Day colors 😉
    3. I think once, when my brother still had it.

  8. Nichola says:

    1. My freind is taking me out for valentines, bless him! He said he will suprise me. Guys are so amaingly romantic :)
    2. How about a white base, with a red heart in the middle.
    3. Yeah just to see what the fuss was about.

    Hope your valentines day goes well :)
    x

  9. Georgina says:

    Yay! Chinese. :) But at least you’re spending time together, which is the important thing.

    Woo, so you’re registered! Haha. And finally for me, uploading my photo for membership for uni clubs actually worked without a server error 😛

    Here are some gifts: http://i43.tinypic.com/24yxztg.gif http://i39.tinypic.com/316mges.gif even though I tweeted them anyway =p

    1. What are your plans for Valentine’s Day?
    Nothing.. :( I bet James’ll call me.
    2. What colour frosting do you think would look great on chocolate cupcakes?
    Pink! I saw on television on a show, the making of this scrumptious looking chocolate-cherry slice. YUM. It had a red layer on sponge and a chocolate top. 😀
    3. Have you ever used Google Earth before?
    Yeah, freaky shit. lol.

  10. Lauren says:

    Well, at least you guys are getting to spend some time together. 😀 That’s great! You must tell us how the Chinese cafe is! :) And what movie are you guys thinking of seeing?

    1.) I’ll be heading to a band event because the organizer was stupid enough to put it on Valentine’s Day. >.< After that, I’ll probably just head home and relax. :)
    2.) Hmm, try some shade of blue. :) I bet a baby blue color would look good against the chocolate. ^_^
    3.) I have indeed checked out Google Earth! It is very nifty! 😮

Leave a Reply